24 Kasım 2006 Cuma

ALLERJİ YAPMAYAN KEDİ


Cumhuriyet Gazetesi bu haftaki Bilim Teknik ekinde yılın buluşlarına yer vermiş. Biri de bu şirinlikler :)) ALLERJİ YAPMAYAN KEDİ imiş. Valla benim yok da kimi insanlarda kedi allerjiye neden oluyormuş. Allerjiye neden olan proteini minimuma indirilmiş kediler üretilmiş. İlk tepkim yazık bu hayvancıklara olduysa da, haberi okuyunca biraz rahatladım. Genetik müdahelede bulunulmamış, üstelik sonuçlar pek şirin. www.allerca.com
Bu arada annem bir ameliyat geçirdi. Sonuç başarılı ve iyileşiyor. Hastaneye gidip gelmeler arasında bizim Minnoş kıskandı mı nedir (hadi itiraf edeyim bi parça kaşar peyniri yedirdim, ondan olmuş) ishal oldu. Evhamlı anne babaların her hapşırmasında bebeği doktora taşımaları durumuna düşmek istemiyorum ama da endişeleniyorum. Bu gece durumunu izleyip yarın ben de kaptığım gibi veterinere yollanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder