17 Kasım 2006 Cuma

UYKUM VAARRR





Boncukçu ile iyi anlaşıyoruz, hep benim dediğim oluyor :)
Dün eve yabancı bir kadın geldi. Gürültü çıkardı çok. Balkonu yıkadı, kapıyı da açık bıraktı. Ben de hiç hoşlanmadım bu patırtıdan vee saklandıımm.
Boncukçu öğlene doğru evi arayıp benim ortalıkta olmadığımı öğrenince çıldırmış. Herkesi ayağa kaldırmış, en büyük korkusu ise balkondan arka bahçeye kaçmammış. Neyse, annesi geldi üst kattan, ben de ayak seslerini benzetip ses verdim. Epeyce aradıktan sonra buldular. Nereye mi saklanmışım? :))) Boncukçu’nun güzelce düzeltilmiş olan yatağının içine. Yorganla yastıkların arasında kıvrılıp uyuyakalmışım.
Açıkçası ben ceza bekliyordum ama Boncukçu bana bişey olmadı diye o kadar sevinmiş ki, akşam bi güzel mamayla ödüllendirdi beni. Popomun büyüdüğünü söylüyor. Çok yiyormuşum.
Evett yorucu bi gündü, bunca oyun, zıplama ve o güselim yemekk... Şimdi sıra geldi Boncukçu’nın kolunda uykuya dalmaya .....


Minnoş