30 Ocak 2007 Salı

RESİMDEKİ KEDİYİ BULUN ?

Sevgili Paticik'lerden özendim, ben de bilmece sorcam.

Ama peşinen söyliyeyim ödül olarak Minnoş uyku haricinde pek pati filan vermez,olsa olsa tırmalar ya da ısırır.

Gelelim sourumuzaa
Aşağıdaki resimde kedi nerede ?:)))


valla hile yok :))

hafi fazla bekletmiyeyim, yanıt aşağıda :


minnoşu oraya biz yerleştirmedik elbette.
Toplanmış yatağı bozmadan içine süzülme becerisine sahip bizim zilli. :)



mama yemiyo ya, bütün iskeletorluğuyla poz vermiş yavrus :((
ay yaa, afrikadan yeni gelmiş gibi, bana ne yaa
neyse hafif yandan daha iyi çıkmış, :))


valla billa yemek yediriyoruz, hem de elimizle besliyoruz, Başka türlü yemiyo zaten.
Birazcık tombikleşsin ama lütfenn.

5 yorum:

  1. Yahu tok evin aç kedisi yerim ben seni.Elle besleniyor genede yemiyor.4 ay kedilere göre yeni yetmeliğe filan mı denk geliyor acaba.Hani ilk gençlik kaprisleri filan:))

    YanıtlaSil
  2. ah merhaba nihayet ve aşkolsun.bilmecemi gördünü madem niye cevaplamadınız.? :P

    Pati ile çoook tatlı yanak okşayan hem de,aynı Minnoşa benzeyen Roka.:)
    Ama o resimdeki o değil. şimdi başka bir evi olan Yumak olması lazım. bende tam emin değilim.:)

    Yağmur damlası sayfamda imdat çağrısı yapmıştım. Çünkü zaten betalara kesinlikle yorum yazamıyordum.
    Bende geçeyim mecburen dedim,bu sefer kendime bile birşey yazamaz oldum.
    nerede ise -terki internet dünyası- yapacaktım.
    Sizin peynir yazısını filan hep okudum ama giremiyorum ki.:(
    imdat çağrısı filan sonra. anlaşıldıki sorun bloggerda değil. bizim pc de imiş.

    Ve nihayet herkese gidiyorum artık.
    Çok şükür yani.
    eşime okuttum soruyu. "OOo bırakması için herşey bir araya gelmiş. güzel lezzeti bulmuş,bir de mama değişmiş.
    hayvan herşeyi yiyecek,bizim gibi.hatta çok az ,çok az sebze yemeye bile alışacak.evet kedi etçil ama insanlarla yaşamaya uyumlanmış,insanların gıdalarına da ortak olmuştur.bu arada en güzel bir diyet örneği:%40 tavuk eti,%20 makarna,%10 sebze,%30 kurumama verilirse iyi olur " dedi.

    Tabi sizin veteriner hepsi kurumamanın içinde var diyebilir. Ama hayvanlar da ağız da güzel tad bırakan şeyleri istiyorlar.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Ama ev kedilerinde oluyor bir salaklık.
    Bahçedekiler herşeyi yiyor, tosun gibiler.:)
    evdekier narin narin böyle. sırf kurumama yiyordu. Onları gördükçe çok az tavuk,balık seyrek yiyor işte. Ama kesinlikle mama değişimini kabul etmiyor.

    Eşimle bunun sebebini aramızda konuştuğumuzda,"dışarıdakiler belli saatlerde yiyor,oynuyor,koşturuyor, köpekten kaçıyor,kuş kovalıyor. Hareket ediyor yani"dedi
    Sabah namazında ve akşam kurumama koyuyorum. saat 10-11 gibi ve akşam 19 gibi yemek veriyorum. Bir hücum toplu olarak yiyorlar.

    Evde ise mama kapta duruyor. Bunlar keyfi geldikçe yiyor.hareket az.iştahta az oluyor sanırım.:(

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Yağmur Damlası,
    Çok teşekkür ederim, verdiğin bilgiler için. Açıkçası sırf kurumama ile beslenmesine gönlüm razı olmuyordu, o yüzden çok sevindim. Makrna yaparımm ben ona hemen bu akşammm :)))
    Evet ya Migros'un önünde duran o toraman sokak kedisini kıskanmaktan vazgeçebilirim belki o zaman.
    Sevgiyle,

    YanıtlaSil
  5. Ah aklıma geldi de;
    Migros'un önünde duran toraman sokak kedisi vardı ya.
    Onun bünyesi kış için yağlanmış
    (ne de kış var ama:P),
    kış postunu giymiş bir pisi.

    Bizim ev pisileri ise hep sıcakta olduğu için,
    beyinleri
    -kış geldiiii-
    sinyali vermeyen;
    dolayısı ile yazlık postları ile oturan pisiler. :)
    Oda haliyle biraz kilo farkı yapıyor tabi.:))

    Birde bizim Lulu tavuk ve kaşar peyniri çok sever.
    Maydanoz Dardanel ton çok sever.
    Maydanoz hariç hepsii sütü çok sever.
    Sizinki daha küçük ,Ona süt verin muhakkak.dörtte bir sulandırarak tabi.
    Eşim kaşar olayına bozulur,çünkü bizim birde kocaman köpeğimiz var."OOh benim oğlum kaşar görmez,bu hanımların keyfi gıcır" der.
    Ben de,"bunlar minicik! kaşardan memnun oluyor.O köpeğe ne kadar kaşar versem mutlu olur" diyorum,o zaman susuyor.Bir tekerlek yer tabi versen.haha
    süt olayı,önemli.sevgilerimle.:))

    YanıtlaSil