25 Mayıs 2007 Cuma

ANKARA'DA HER YER İĞDE KOKUYOR

İğdeler çiçek açtı sonunda ve Ankara'ya yaz geldi.

Her zaman yaptığım üzere günlerdir açıp açmadıklarını kontrol ediyordum. Vee bu sabah bi baktııımm, açmışlar. Masamda minicik bir dal var şimdi, mis mis kokmakta. Yazı, çoşkuyu, sevinçleri getirecek...






Mis gibi kokan iğde dalları ilk yazı, ilk yaz ille de her türlü otun yeşile durduğu kırların ardındaki laciverde çalan hafif çırpıntılı denizi getiriyor aklıma.
Bir de rakı şişesinde balık olsam

9 yorum:

  1. Ayy sayfanı açtım sabah papatyalar iğdeler...sanki burnuma Ankara da bahar ve ilk yaz gibi koktu:))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel..:) İçim açıldı.. yüreğim ferahladı. Baharın coşkusu gelmiş buraya.:) O rakı şişesine kaç balık sığar ki acep.:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nenoni, papatyayı sağa çekemedim bi türlü :) sonunda bötyle oldu.
    Sevgili FİG, yer var var :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Sitenizi tesadufen internette buldum. Anne ve anne adaylarina ozel bir sitemiz var" http://www.gebelikveannelik.com/ sitemizde forumda mevcut amacimiz guzel paylasimlarda bulunmak sizde bizi sitenizden link vererek desteklerseniz bizi cok sevindirirsiniz.

    Tesekkurler, Iyi Gunler
    www.gebelikveannelik.com

    YanıtlaSil
  5. Minnoşum, bugün Lulu salonumda 4 tane doğurdu.
    O işe oğlumun kazak dolabında başlamış ta,
    -akşama cinayet çıkaracaktı yani- neyse,eski bir kazağı hedef almış diyelim kısaca. çıkardım bunu kutuya koydum. beğenmedi gitti salona.
    hani o yaman beneği hep üstünde çektiğm püsküllü yatağı-örtüsü- var ya. taşımış oraya yavruyu.
    işe devam ediyor. altına naylonlar soktum. örtüyü kalınlaştırdım. 4 ledi yavruları,yattı. örtü battı tabi.(Ay zaten püskülleri geçen sefer makineyi tıkamıştı) attım onu,temiz yaydım. pek memnun oldu hanım.
    kursa 3,2o te gittim.
    Ne o ,bugün bitirme sınavım vardı güya. neyse olduk sınavı. gelduk geri kısaca..:)

    ay orda balık olma inşallah,diyeyim bende.bunu güzel bir dua olarak kabul edersin umaım.:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Yğmur Damlası,
    Bebişler çoğaldı, allah kolaylık versin.
    Hadi şiirin tamamını yazayım,

    bir orhan veli şiiri

    eskiler alıyorum

    eskiler alıyorum
    alıp yıldız yapıyorum
    musiki ruhun gıdasıdır
    musikiye bayılıyorum

    şiir yazıyorum
    şiir yazıp eskiler alıyorum
    eskiler verip musikiler alıyorum.

    bir de rakı şişesinde balık olsam

    YanıtlaSil
  7. İğde kokusu bir ıhlamur kokusu iki... *yatsam hemencecik orada, uyuklama haline geçer gibi yapıp hayaller kursam, bir sağa dönsem bir sola, uyandığımda hayallerim gerçek olmuş olsa* ...duygusu yaratır bende.
    Bu Minnoş kedi gibi kedi yani. Kulaklarından ısırır, paticiklerini yerim ben onun...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. :))
    Evet, ama ne cadı oldu. Hani munis, mırmır kediler vardır, asla olmayacak öyle. Kafasına uymadı mı hafiften ısırıverecek yanaktan.Camdan edindiği arkadaşıyla camı kırabilmek ya da teli yırtabilmek planları yapacak hep.

    YanıtlaSil