30 Mayıs 2007 Çarşamba

EBRUDAN KİTAP AYRACI



Ebru kursuna gidiyorum ya, Antalyadaki arkadaşlar bunu duyunca fulaaarrr diye bağırmışlardı ama üsgünüüm, kitap ayracına razı olacaklar :)

Ebrularım bir türlü istediğim gibi olmuyor, henüz. (Elbet yapabileceğim :)) Ben de yaptıklarımı birbirine yapıştırdım, uygun ebatta kestirdikten sonra preslettim. Eve gelirken yolda baktım baktııım, bana yakışmaz bu sadelik deyip mahallemizdeki ayakkabı tamircisine dalıp, ayraçların üst kısımlarına birer delik açtırdım. Gerisi keyfe keder oldu, kimine deri taktım, kimine floşun ucuna zincirle kristalleri yerleştirdim.

Nasıl olmuşlar?



Ayracıma konu mankenliği yapan Dağın Öteki Yüzü'ni okumadıysanız okuyun. Tam da şu günlerde iyi gidecektir Cumhuriyetin ilk yıllarını bir kez daha okumak.


10 yorum:

  1. Hımm bu kitabı okumamışım nasıl olduysa.Hem enkısa zamanda alıp okuyayım,hemde bende isteriim o ayraçlardaan...

    YanıtlaSil
  2. Sen bu aralar ders kitaplarını oku, yoksa Mamuliye şikayet edicem. İntikamını feci alacak haberin olsun annesi :)
    Gelince veririm kitabı, ayraçlar hazır zaten, seni bekliyor.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlaar.ellerinize sağlık.:)
    koydum bıcırıkların resimlerini.:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler, ama 2 ayı aşkon süredir henüz doğru düzgün yüzdürebilmiş değilim boyaları. Sandığımdan daha zormuş ebru :( Gerçekten emek istiyor.

    YanıtlaSil
  5. Böyle havalı ayracım olsa, elimden kitap düşmezdi herhalde.:) Çok güzel olmuş.. ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  6. Harbiden çok güzeller:) Zaten nenoni sen ve kuzine ye gidince elinize sağlık demeden çıkamıyorum, maşallah pek hamaratsınız canım;) Yalnız şu "iğde kokulu Ankara" yazın beni aldı götürdü, anneciğimin iğde ağacıda açmıştır şimdi, ahhh ahhhhhhhhhhhh..

    YanıtlaSil
  7. Banane, ben de istiyorum o ebru kitap ayraçlarından, boncukları olmasa da olur :))

    YanıtlaSil
  8. :))))
    ÇOK SEVİNDİRİK OLDUMMMM.
    Sevgili Fig, güzel sözlerine teşekkür ederim.

    Sevgili Cadı, İğde yazsını yazarken aklıma geldi, uzaktakilerin burnu iğde kokusu arayacak diye.

    Sevgili Kuzine,
    Çok ayıp ettin ya, bana yakışır mı ööle sapsade ayraç. Ayracın Nenoni ile gelir merak etme :)

    YanıtlaSil
  9. Kitap ayraclari harika olmus. Ellerine saglik. Cok begendim, tebrikler...

    YanıtlaSil
  10. Bu işin en zevkli yanı beğenilmek :))))
    Teşekkürler

    YanıtlaSil