21 Eylül 2007 Cuma

SEVDİKLERİM

Dikili'de sabah
Nenoni beni sobelemiş. Sevdiğiniz şeyler diye.
Hiç düşünmeksizin aklıma geldiği gibi yazıyorum : )
MİNNOŞ'un şahsında bütün kedi, köpek bilcümle sevimli hayvanları mıncıklamak, sevmek, oynamak, onlarla miskinlik etmek.
Minnoş'un fotoğrafını çekmek (tamam görmemişin kırkından sonra kedisi olmuş, napalımm)
Ufku seyretmek. Yukardaki fotoğrafı çekerken yaptığım gibi, Dikili sahilinde çay içip, kahvaltı ederken izlemesi ayrı bir keyif elbette.
Mum yapmak, boncuklar, ebru gibi hobilerle ortalığı berbat ederek uğraşmak, bir yandan da ertesi gün mum yapım tekniklerinden sınava girecek gibi pür dikkat izleyip peşpeşe soru soran Nenoni'ye laf yetiştirmek :)
Yaptığım ufak tefek takı, mum vs yi sevdiklerime armağan etmek ve duydukları beğeni sözlerini abartarak bana iletmeleri. (Ay kolyen ne güzelmiş, nerden aldın, kardeşin mi yaptı, aa satmıyo muu tüh vah :))
Uyumadan önce hafifinden birşeyler okurken atıştırmak. (Minnoş da yanımda tabi payını isteyecek:))
İyisinden pasta yemek. Çikolatalı tercih etmekle beraber mevsimine göre değişiyor elbet.
Minnoş'la beraber meyveli yoğurt yemek. Bunu çekemedim bir türlü müthiş keyif alıyoruz ikimiz de.
Uzarr gider. Bu konuda sobelenmeyen kalmadı sanırım. O yüzden ben sobelemiyorum kimseyi.
Sevgiyle, sevdiklerinizle kalın...

1 yorum:

  1. Sevgili Boncukçu benzerliklerimizin bu kadarına da pes diyorum :))
    Çok sevgiler

    YanıtlaSil