10 Ocak 2008 Perşembe

MİNNOŞ VE MAMULİ KAPIŞTI

Biricik yeğenimiz Mamuli (lazca horoz demek:))sınavları nedeniyle bizim evde kampa girdi. Malum kediler evde yabancı pek istemiyorlar. Birkaç gündür kazasız belasız ama birbirlerine serin durarak yaşayıp gidiyordu ikisi de, hatta Mamuli arada Minnoş'u seviyordu bile. Ta ki dün Minnoş Mamuli'nin dudağına pati atıp kanatana kadar.
Mamuli'ye Minnoş'u ne kadar sevdiğimizi, evet yaramaz olduğunu ama ona yazık olduğunu anlatmaya çalıştık ama 'bana yazık değil mi' diye bir yanıt aldık. Erkekler kedileri pek sevmiyorlar.
Dilek Önder'in iki yazısını tam da bu noktada okumakta yarar var:)
İlki 28.06.2006 tarihli :

Kedi senin kıçını ne yapsın?
İkinci yazısı Mart 2007 tarihli, linki çalışmadığı için yazıyı aşağıya kopyalıyorum.
Kedisi olan kadınlar
Kediyle yaşayan kadınlar farklıdır. Aslında kediyle yaşayan erkekler de farklıdır. Onları diğerlerinden ayırmak gerekir.
Zaten kendilerini belli ederler. Sonra anlatırım ama kısaca, “öküz” olmazlar.
Fakat kedili kadınlar, iyi mi kötü mü tartışılır ama dedim ya, farklıdırlar.
Onları diğerlerinden ayıran birçok özellik vardır ama en önemlisi şudur:Sevgi arsızı olurlar.
Bu yüzden onlarla yaşamak, anlaşmak kolaydır.
Biraz sevgi, ilgi için çok fedakârlık yaparlar.
Alışıktır çünkü.
Karşılıksız sevmeyi öğrenmiştir.
Ama nereye kadar?
Nereye kadar biliyor musunuz? Kedisine laf söyleyene kadar...
Yani kedi sevmiyorsanız başından o kadınla ilişkiye girmeyin.Açık söyleyeyim, kaybedersiniz.
Hiç şansınız yok.
HEM DE KENDİ BANYOSUNDA!
Hele hele onu asla bir seçim yapmak zorunda bırakmayın.
akın ama sakın ha, bir kadını bu tercihi yapmaya zorlamayın. Kedisi olan bir kadın sizin için çok fazla fedakârlıkta bulunabilir.
Ama şunu bilin ki öyle bir durumda sizi seçmez.
Evet. Sizin için onca zorluğu yüklenen o kadın, sizi seçmez.
Ha, “Nasıl olsa onu saf dışı bırakırım” diye de cinlik yapmaya kalkmayın.
Kediyi yani...
Aklınızdan bile geçirmeyin bunu.Onu saf dışı bırakacağım derken kendinizi kapının dışında bulursunuz.
Boxer Dergisi’nde okudum, “Hayvansal dürtü” adlı sayfada akıl veriyorlar:
“Sevgilinizin kedisini nasıl saf dışı bırakırsınız?”
Aslında tıpkı sayfa ismi gibi hayvansal dürtülerinize kulak verirseniz, sonradan olma kurnazlığınıza yenilmezseniz sorun çıkmaz.
Ama yook, ben bu önerileri deneyeceğim derseniz, başınıza gelecekleri ben size anlatayım.
Diyorlar ki:“Onu tuvalete götürün ve ıslatın. Kediler sudan nefret ettikleri için bu cezaya boyun eğip size saldırmaktan vazgeçecek. Bir süreliğine onu tuvalete kapatabilirsiniz.”
Aslında susacaksın, bırakacaksın kediyi ıslatsın. Hem de kendi banyosunda! Sonra da seyredeceksin; önce kedinin onu nasıl paramparça ettiğini... Direkt kafasına yapışarak... Sonra da kadının onu, hem de o halde kafasına kafasına vurarak nasıl kapı dışarı ettiğini...
Seyredeceksin...
O İŞİ YAPTIRMAZ
“Kediler kindar ve zeki hayvanlardır. Sevgiliniz tuvaletten gelen miyavlamaları duyunca korkmanıza gerek yok. Siz kadehleri tazelerken kedi onun kucağına yerleşir.”
Sen öyle san. Ne kadehi, ne kucağı...
Sen korkudan sevgilinin kucağına çıkma yeter. “Aşkım yaa... Durup duruken üzerime atladı yaa... Al yaaa... Al onu, kapat!”
Söylesenize, böyle ağlayan adamla kim, ne yapar ki?
“Yatak odasına geçtiğinizde sizinle yatmak isteyecektir, onu kapının önüne koydurtun.”
Baştan söyleyeyim, sizi rahat bırakmaz. Sürekli miyavlar, patilerini kapının altından tıkır tıkır çıkarmaya çalışır. Huzursuz olursunuz yani. Zaten kinlenmiş hayvan. Size o işi yaptırmaz söyleyeyim. O yaptırsa, kadın yaptırmaz.
“Hiçbir şey fayda etmiyorsa ona taze mama verin. Kediler mama için dünyayı bile satacak şerefsizliktedir.”
Sensin şerefsiz. Kedinin şereflisi şerefsizi mi olur be adam?
Hiç şansın yok. Baştan iyi davranacaktın. Artık kıstırdığı yerde harcar seni, ona göre...
Dilek Önder
Bu yazıları Mamuli'ye okutsam işe yarar mı sizce? Yoksa iyice mi bilenir. Biraz düşüneyim ben. 'Minnoşa dokunursan beni tanıma' tehdidini bile savurdum valla, el cevap kedine sahip ol o zaman. Öff Mamuli ya o kedi, şımarık yaramaz bencil ve çokk sevimli. Çocuk gibi ama sen de mi çocuksun yaa:)))

12 yorum:

  1. Vay Mamuli;koca dana.Hem kendine baktır sınav zamanı,hemde evdeki minnacık kediyi kıskan.E inşallah kedi seven bi bayanla evlen de gör gününü:))

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    ziyaretime gelmenize çok memnun oldum.ne hoş bi blog. hem takı hem kedi.ortak noktamız bol yani.
    takı demişken hobi bloğum www.blogcu.com/mahmure
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba Sinem,
    takılarına bakmaya da geliyorum hemen.

    YanıtlaSil
  4. :))) Çok eğlendim yahu. Ya adamın köpeği varsa? O zaman nasıl olurdu acaba?:))

    Mamuli'ye de yazık ama. Harcamışsınız çocuğu. Annesi ile teyzesi bir olmuş.:)) Anlaşır onlar bir yolunu bulup...

    YanıtlaSil
  5. kedisi olan kadınlar yazısına çok güldüm yaf. aslında dahası da var ama kedisi olmayan kadınlar yada erkekler bilmezler dimi:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili FİG,
    Evet ama mamuli işi eğlenceye döktü de, Minnoş zillisi aynı durumda değil, ateşkes tek taraflı oldu:))
    Sevgili Aymen,
    Kesinlikle aynı kanıdayım:))

    YanıtlaSil
  7. mamulıı goo homeee:P

    yazı cok hos ve dogru.. bununla ılgılı ıkı anımı anlatıcam.
    dun evde aksam saatınde otururken jaws bırden babannemı tırmaladı. bugunlerde bıraz sınırlı ve sevgı arsızı ılla sevın dıye gelıyor. babannemde egılemeyınce tırmıgı gecırmıs kadıncagıza nıye benı sevmıosun dıye.. babannemde "yoldasını" cok sevmesıne ragmen o tepkıyle kafasına vurdu.. ama ıste ana yuregı babanneee napıosun yaaa dıye bır kcıkısım ve kedıme sarılısım vardı kı! ehuha sonra, bu olayı goren babam bana bı kızdı! babannenden onemlı mı sudur budurr.. ya ama o kedı onun agzı yok onun yerıne ben agız yaptrım dememe ragmen cok kızdılar:P

    ıkıncısı, bızım hocayla calısmak ısteyen bırı vardı. mulakata gırmeden once laflıyorduk.. telefonumun duvar kagıdı jawsın resmı.. gorunce "ıyyyy ıgrenc " dedı.. ve o anda bıttı o kız.. hocamada soyledım ben boyle bırıyle calısamam dıye ve kızı baska bırıne yonlendırdık!

    hayvan sevmek hastalıklı bısı:P

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Yass,
    Neyse mamuli'nin öfkesi, hırsı geçti ama Minnoş onu görünce bi yerlere saklanıveriyo:) Kediler de unutmuyor demek ki.

    YanıtlaSil
  9. hem senin yazıya,hem yass'ın yorumununun 2. bölümüne çok güldüüüm::)
    dilek önderi ise o yazdığı zaman okuyup eşime okutmuştum.
    valla sabah yaşadım benzer birşey. haftasonu evde ancak kahvaltı ediyor ya eşim.
    karnı tok olduğu halde yine de yalanarak sofraya bakan kedi istemiyor. "ben artık haftasonu kahvaltısından nefret ediyorum senin yüzünden" diye bağırdım. o da "kedilerin yüzünden" dedi. "hayır senin dırdırın yüzünden" dedim.
    onlara laf edeni keseruz biz. sen laz kızı, ben gürcü kızı olaraktan::)
    nenoni'cim sen okuma bu satırları.:))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Paticikler, kesinlikle evettt :)))
    Gerçi bizim zilli Minnoş da evde hiç yatılı misafir istemiyor:))

    YanıtlaSil
  11. mamuli: kedilerden nefret ediyorum..anne karar verdim bir adet pitbull alıyorum eve hahahaha:)))

    YanıtlaSil