6 Mart 2008 Perşembe

SPİRAL KOLYELER





Hem yapımı kolay bu kolyelerin, hem de zevkli.

8 yorum:

  1. bizde ailecek kedi dostuyuuuz.takılar çok hoş hep yapmak istemişimdir hani yeteneğim de vardır yani :) sonuncu takıma bayıldım elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. evet sonuncuya bende bayıldıım.:))

    YanıtlaSil
  3. kolyeler güzelde, birazda pamuk resimleri alsak:))

    YanıtlaSil
  4. bende sondakılere bayıldım ustelık bende pamuk ıstorum:P

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Siyap,
    Benim yeteneğim de yok üstelik, sadece seviyorum :)
    Sevgili Paticikler, teşekkür ederimmmm
    Sevgili Aymen ve Sevgili Yass, tamam tamam Minnoş da bozuk çalmaya başladı zilliyi görüntüleyip basıcam en kısa sürede :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Boncukçu,
    Ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş gerçekten.
    Ben Minnoş'un fotoğrafı için sana yine sipariş vereceğim :) Minnoş sultanı o yeşil gözlerinin renginde ya da bembeyaz bir örtü üzerinde resimlersen çok sevinirim diyecektim eğer kızmazsan:)
    İkinizi de öptümm

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ayşen,
    Genel istek üzerine şart oldu Minnoş zillsini görüntülemek ya, tembelliğime geldi işte. Bu akşam artık yapıcam bu işi söz :)

    YanıtlaSil