26 Şubat 2009 Perşembe

MİNNOŞ'UN BİLGİSAYAR KEYFİ



Halimiz budur :))

15 yorum:

  1. ahhaaa.... cok komik hali :) Bilgisayar fazla isidan bozulmasin dikkat et :)

    YanıtlaSil
  2. bısı sorucam mınnos cok mu usuyor:) ya kalorıferde, ya battanıyenın ıcınde..

    YanıtlaSil
  3. bısı sorucam mınnos cok mu usuyor:) ya kalorıferde, ya battanıyenın ıcınde..

    YanıtlaSil
  4. Ayy yerim ben senii,keyif adamı yaa..

    YanıtlaSil
  5. Ayy canım yaaa benim dusty isimli bir kedim vardı aynı ona benziyor.
    O da yaşasa böyle pc meraklısı olurdu herhalde.
    Valla kedinin kıymetini bil.Ben onu çok arıyorum.
    İzleyenlerime alıyorum seni sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar. Sanmayınki sadece sizin kedi bilgisayarcı. Bizimki de bilgisayar hastası. Ya önünde ya arkasında. Çok tatlı maşallah. Gerçi benim için bütün pisiler çok tatlı. Kedisiz bir hayat düşünemiyorum:)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. bu nasıl bir yayılma pozisyonu :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Haydins,
    :) bigün olucak, bilgisayar bişi diil bizim zillinin popo da yan acak, öyle yapışıyo.
    Sevili Yass,
    Bütün kış böyle. havalar ısındı mı da taş zwemine bi yapışıyo:)
    Sevgili nenoni,
    gel de sev artık.
    Sevgili örguknit hemmen geliyorum iade-i ziyarete :)
    Sevgili kiana, evetKedili Mutfakların Cancanı da öyleymiş:)
    Sevgili Aymen, sıcaktan. Şişte tavuk misali ısındıkça pozisyon değiştiriyor:)

    YanıtlaSil
  9. Evet sevgili blog kedileri. Hepimiz Bilgisayar Kardeşiyiz. Yaşasın Bilgisayar Kardeşliğimiz.
    Cancan

    YanıtlaSil
  10. aahha yerim bunu been:D Sıcak da geliyormuş burdan amanın aman modunda:D bizimki de printerın üstünü kendine yer edindi :D

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Oya
    Yaşasın kedilerin bilgisayar kardeşliği :))
    Sevgili cCc,
    Eh, sultanların gönlü nereyi çekerse artık:)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Boncukcu,

    Bu kedi kesinlikle sıcak sevenler
    klubüne üye.Çok ta şirin.

    Arkadaşlık ödülün için tekrar çok
    teşekkür ederim:=))

    Cenk

    YanıtlaSil
  13. EVİNİZİN EN SEVDİĞİNİZ KÖŞELERİnde Sevgili Didem beni http://kolyekolik.blogspot.com blogunda mimlemiş. Ben de seni mimledimmm:)
    1.http://minnosveboncukcu.blogspot.com/
    2.http://hayalkahvem.blogspot.com/
    3.http://orguknit.blogspot.com/
    4.http://haydins.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Kedisever güzel kardeşim nerelerdesin?
    Döndüğünde şu kedini ana sayfanda devamlı göstermeni rica ediyorum.
    Arada ona bakmaya geliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil