6 Mayıs 2010 Perşembe

DİŞ AĞRISI



Epeydir ihmal etmişim buraları.
Gecenin bir yarısı diş ağrısından uyuyamayınca yazmak geldi aklıma.
Gece yatmak üzereyken her zamanki diş eti ağrısı başladı. bir ağrı kesici aldım, fırçaladım hafifçe. I ıh, geçmedi.
Hadi bir de gargara yaptım. Bekledim bi ağrı kesici daha içtim. ı ıh geçmiyor.
Rakı da yok ki, o nefis kahveli likörden yudumladım, çok güzel be yav. Azıcık keser gibi oldu ama zıplamaya devam...
İnternette bi dolaşıp sağı solu arayınca öğreniyorum ki, Gazi Üniversitesi Hastanesinde nöbetçi diş hekimi varmış. Telefonla konuştum doktorla, yapacak bir şey yok, az daha bekleyince ilaç da etki etti zaten.
Gelelim Minnoş'aa
Önümüzdeki hafta bu zilliyi de alıp yazlığa gideceğiz. Kutusu ayrı bir hikaye, onu da sonra yazaım:)

5 yorum:

  1. Anacım ya geçmiş olsun, bütün gece ayaktaydın yani... İnşallah az da olsa uyuyabilmişsindir. Yazlığa gitmeden ihmal etme diş ve diş eti ağrını lütfen. Kutu buldunuz mu tabii en son konuştuğumuzda delikler açtığından falan bahsediyordun :))) Konuşalım, görüşelim minnoşa da sana da öpücükler :)

    YanıtlaSil
  2. Oyy bilsem uyanık olduğunu açardım bi telefon laflardık yahuu.Benim de uykum kaçtı tv seyrettim.
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca o kahveli likör harika.Gelince karşılıklı yudumlarız acuk..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun. Evet uzun zamandır yoktunuz. Nihayet geldiniz. Minnoş da çok tatlı olmuş. Kutusuda çok dekoratif. Kedi sevmek ve kedi sahibi olmak bir ayrıcalık bence. her daim sevgilimiz var:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ayça, biz de sizinkileri ailecek öpüyoruz:)
    Sevgili Nenoni, olurr aqcuk içerriz diyete bişicik olmas:)
    Sevgili Kiana,
    valla benimki az başına buyruk bi sevgili. Keyfi gelse de azıcık sevsem diye bekleyip duruyorum. Şaka bir yana, şimdiye kadar yaptığım en iyi şey bir kedi yavrusunu sahiplenmek :)

    YanıtlaSil