22 Haziran 2010 Salı

MİNNOŞ'UN YAZ TATİLİ

Kuzumuzu yazlığa getirirken pek bi heyecanlıydık. Uçak yolculuğu kısmını kazasız belasız atlatıp yazlık eve geldik.
Pako'nun sayfasında yazılanlara aynen katılıyorum.
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15001569
Eve alışması 3 hafta sürdü gerçekten. Bahçeye kucağımızda çıkardık ilk günler. İlk günler sokak kedilerinden bi iki pati yedi sanırım, koşarak eve girip yatağın altına saklandı bi kaç kez. Şimdilerde ise pek sataşmıyor kedilere, uzaktan görünce koşarak eve geliyor:)
Ev kedisi kızımın başına neler geldi bilseniz, ilk defa pati yedi, arı soktu, kuş bile avladı. Yaa sormayın hiç, bi gün terasta oturuyoruz, Minnoş da bahçede geziniyordu. Koşarak kapının önüne gelip açmamız için mızıklanmaya başladı. ana o da ne, ağzında kuş varrr. Minnoş avlyamaz ki koca dötünü kaldırıp, bulmuştur. Bi de eve sokmak istiyor, saklıyacak...Ciyaklamalarımız arasında ağzından bıraktı, biz de attık zavallıyı. Minnoş da oyuncağı elinden alınmış çocuk modunda surat astı bi süre:)
İşin en acıklı yanı da çişini hala kuma yapması. Bahçede gezip tozuyor, çiş gelince koşa koşa eve. Yavrum evladım buralarda yok kedi kumu, bi dünya kargo parası verip Ankara'dan getirttim kumunu.
Öpüyoruzz

3 yorum:

  1. Ahh yavrusuu.Haftaya ordayım.sevicem onu şööle bir:))

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy yerim ben seni kuzummmmmm:)

    YanıtlaSil