29 Ekim 2011 Cumartesi

KÖTÜ FOTOĞRAF, ENFES TAT : ENCHILADA SOSLU TAVUK

Kim demiş bütün gün nette dizi izlemenin işe yaramadığını... New York'u baya öğrendim:)) Hele  son zamanlarda dadandığım polisiye dizilerle polis teşkilatı hakkında makale bilem yazarım:))
Gene bir dizi izlerken sıska kadın karakter iştahla yiyordu, enchilada dediğini duyabildim sadece. google amca sağolsun tarifi de buldum hemen. http://yemekbiz.blogspot.com/2005/08/enchilada-meksika-yemegi.html

Tavuk filetoyu tarifteki gibi az sarmısak, biberiye, bir diş de karanfil ekleyip marine ettim. Teflon tencerede kapağını da örtüp güzelce pişirdim, didikledim. O arada sosu gene tarife uygun ama 1 yemek kaşığı şeker de çok, onun yarısını koydum. Karabiber,kekik vs, kıvamlı bir sos hazırlayıp bir kaç dakika kaynattım. Tortillanın üzerine sos, tavuk ve rende kaşarı yayıp dürüm yaptım. Fırın kabına dizip, üzerine kalan sos ve rende kaşarı ekledim,  25 dakika  170 derecede pişti. Nefis hem de çok kolay. Adı da pek havalı:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder