18 Ocak 2012 Çarşamba

BU SOĞUKTA DIŞARDA UYUMASANA

Kara böcüğümüz yok 10 günü geçti. Tekir yalnız, bu soğuklarda iki kardeş ısıtırlardı birbidrlerini ama ...
Soğuktan donacak, bu gece -10 olacakmış, tamam cam önü, kuytu o kadar olmaz ama gene de çok çok soğuk ve bizim tekir hep kutunun üzerinde. Akşam gidip gelip baktım  termoforu sarıp koydum, neyse 22:00 gibi girmişti. Sabah altıda uyanıp tekrar baktım  kutunun üzerinde uyuyor şapşal, Termoforu sı cak suyla doldurup tekrar koydum, bakalım,,,
Mahallenin iri beyazlı  kedisi musallat oldu bizimkinin yuvasına ondan da oluyor bunlar, halbuki birlikte uyusalar ya,,,

 Şimdi baktım gene dışarda yatıyor, hasta olacak:(

Evdeki cadı da gene en sıcak köşeyi bulmuş:)

6 yorum:

  1. Ne oldu yaa, lüks yuva sevmediler bu cam güzelleri dağıldılar:( Bence dokuna bir müddet, içerisi su almıyorsa eski bir kazak falan ser içine termofor falan koyma can.

    YanıtlaSil
  2. Bu dışardakilerin hali beni öldürecek:( Bizim burada durum çok vahim değil, yine de apartmanın bahçesine yuvalar hazırladım.Soğuk kentlerde durumlar kötü. Kara Böcük döner inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Biraz uzun oldu gerçekten. Artık gelmeyebilir:( Benim Paşa'mın iki kardeşi de öyle gitti gelmediler:(( İki yabancı kedi ayni yuvaya girmez. Sen en iyisi sarı kediye de bir yuva yap.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Flammax iu ulmıyor, 2kat kalın çöp poşeti sarılı, Kazagğı parçalayıp koydum, içerde yatarken oları girişe doğru itip kapı yapıyor;)
    Sevgili Begınville Ev, inyallah

    Sevgili Nedret, apartmandakiler beni tefe koyacak, kedi çiftliği mi açtın diye;)) Balkondaki suyu tazeleyeyim, donuyor:((

    YanıtlaSil
  5. ahh serseri yaaaa:)) benimkileri de ite kaka sokuyorum valla kutulara.çok alem bunlar.kayıp pisiciğe üzüldüm:(( benim bihterimde 10 gündür yok:((

    YanıtlaSil
  6. Sevglilib Gül, behlül çabuk döner umarım. izim cam güzeli -10ları görünce girdi valla kutusuna:)

    YanıtlaSil