17 Şubat 2012 Cuma

KEDİLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUNNN

Bunu da bu yıl öğrendim. açıkçası unutmuştum, kedisever arkadaşlar anımsatınca akşam dönerken Minnoş'a tıon balığı aldım. Her zaman vermiyoruz, dokunurmuş ama bugün özel madem...

Ton balığını hazırlarken Minnoş:))

Cam güzelimiz, gürültü yapmaları bitip durulunca cam önüne geldi yeniden.

Teli açınca kaçıyor zilli kız, sahi adını .Nazlı koyduk:)) Telin ardından sevmemize izin veriyor yeni yeni...

Bu da nekine bakiimm

bişli diilmiş bari Boncukçu'yu ısıriim, epidir ellerinde imzam yokmuş:))

Sevgilerimizle

6 yorum:

  1. Aman anneciği ne iyi yapmışsın.Boncuğun ve bütün kedilerin gününü kutlarım...Öptüm Boncuğumu ve cam güzellerini:)

    YanıtlaSil
  2. ''Kedi, balık kokusu alınca zincir kemiği titrer'' derdi babam. Seninki de nasıl heyecanlanmış baksana:)))

    YanıtlaSil
  3. ben FISTIK günümüzü bende kutluyoruummm:)))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gönülçelen biz de sizi öptük, teşekkür ederiz.

    Sevgili Nedret, çok güzel söz, bayıldım. Gerçekten titriyor net çekemedim zaten:))

    Sevgili Fıstık, biz de seni göbüşünden öptükk, Halime'ye sevgilerimizi ilet:))

    YanıtlaSil
  5. Hepimiz hepinizi öpüyoruuuuuz :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nihal, şu yanıtla işini yapamadım 2 gündür, o yüzden gecikti teşekkür:)) yanıtla butonu var çalışmıyo yaa:)))

    YanıtlaSil