1 Aralık 2012 Cumartesi

MİNNOŞ'UN TIRNAĞINI KESMEK...

video

Her babayiğidin harcı değildir:) Aslına bakarsanız sadece sevgili veterinerimiz Aydın Hoca kesebiliyor. 
Son gittiğimizde görüntüledim ama en sonunda ben de yardımcı olmak zorunda kaldım, ense damlasını yaptırmadı zilli.

18 yorum:

  1. An error occurred :/
    Video görüntülenmiyor nedense :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bak, oldu sanırım...

      Sil
    2. Ahahahah :)))
      Arka patiler de 'fıtı fıtı' modunda ama :)
      Benimkisi hoşlanmaz ama ses de çıkarmaz, ben keserim hep :)
      İyi ki ısırma huyu yok benimkinin, aman, nazar değmesin! :)
      (Burada her iki haftada bir götüremem veterinere tırnak kesmeye çünküm)

      Sil
    3. Aman nazar değmesin. Burada arkadaşlar aman beni beceriksiz sanıp, gelip ben kezivereyim diyorlardı da kanıt olsun diyerekten çektim bu görüntüyü. Bazen de diyorum gel kes deseemm, sonra onu benim cadının tırnaklarına bıraksaamm:))

      Sil
  2. Boncukçum, benimki minik bir kaplan olduğundan cesaretim yok zaten:)))çok da uzadı tırnakları:((ense damlası biz yapmıyoruz çünkü sokağa yani bahçeye çıkmıyor, başka kedilerle teması yok, başka hiçbir hayvanla teması yok.veterinerimiz o zaman pire gelmez demişti haklıymış 4 yıl geçti yazın o sıcaklarda bile pirelenmedi:))o damlalar biliyorsun zehirliyor hafif hafif:((((ama bahçeye çıkıyorsa kedin ve başka kedilerle teması varsa onlardan pire kapabilir:(
    kolay gelsin canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camımızın hemen dışında pisiler var ve arada sadece tel oluyor, o yüzden ense damlasını yaptırıyorum. Tekirlerin kanında var vahşilik:)

      Sil
  3. ah var ya nasıl da gerim gerim geriliyorlar yaa:(((off bunları veterinere götürmek bir dert, götürmesen tırnaklar uzun uzun:((canım yaaa kıyamam nasıl sinirlenmiş:(((evdeki güven, sahibinin verdiği güvenli ortamdan ayrılınca çıldırıyor bunlar:((((benim için öp bol bol:))biraz şımartalım ee malum vet. ziyareti en nefret ettikleri şey:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en nefret ettiği şey ve vetrinerinibn adını kesinlikle biliyor. Telefonda Aydın hocam gelelim mi filan deyince hopp evin en ücra köşesine kaçıp saklanıyor.

      Sil
  4. ayyy serseri nasıl direnmiş.biz babamla kesiyor behlül ün tırnaklarını.heee bu arada battaniye gözümden kaçmadı bilesiniz:))) pire damlası bende yapıyoum çünkü benden geçebilir:)) dışarda çok fazla kedi alıyorum kucağıma:))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gül, evet battasını biz götürüyoruz, bu arada nihayet popomu kırıp evde oturup Behlül'ün battasını örmeye devam ediyorum. Heh he büyük sürpris yapçaz size haftaya:)

      Sil
    2. O batta da halamızdan hatıra Minnoş'a, gerçek bir hayvanseverdi Minnoş'un kullanmasını tercih ederdi biliyoruz:)

      Sil
    3. aaaa valla nasıl da gitti mesajım yerine hahaytttt çok mutluyummmm:))))

      Sil
    4. :) Anacım yaş girdi, yok Antalya derken kaldı öylece ama hep aklımda. Bitecek:)

      Sil
  5. Ayyy ilk defa görüyorum ne zor işmiş o öyleee, şaştım kaldım. canı acıyor mu tırnaklar kesilirken yoksa şımarıklıktan mı yapıyor. Bir de Aydın Hocanın halini düşündüm denk gelse hergün 3-4 kedinin tırnağını kesse her yanı ısırık tırmık içinde kalır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen cadılıktan ne canı yanacak:)

      Sil
  6. Offf bizim de en büyük sıkıntımız bu. Geçen gün bütün ev ahalisi bir olduk oyalayıp severek tırnak keselim diye, her patisi için ayrı seans gerekti. Manzarayı görmeliydin, ben kucağıma aldım öpüyorum, Doruk yanaklarını okşayıp konuşuyor, Haluk ver oğluşum patini, çekme oğlum elini diye tırnak kesmeye çalışıyor... Valla tam filmlik.
    Veterinere götürebilsek hiç sorun olmuyor. Isırmayı sadece oyun oynarken yaptığı için veterinere hiç sorun çıkarmıyor, uslu uslu aşısını da oluyor, tırnağını da kestiriyor. Ama veterinere götürmek mümkün değil. Kutusuna sokmak için yapmadığımız numara kalmıyor, ama yemiyor maymun. Zorlarsak fena korkuyor kıyamıyoruz.
    Çekmeköy'de otururken iyiydi, veteriner eve gelip hallediveriyordu. Yahu ben eve manikürcü çağırmadım hiç. Acaba ufak ufak kafayı mı yiyor bizim aile :)))
    Amma da dertliymişim yaz yaz bitiremedim. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sevgili Nihal, hep aynıyız baksana. Cadılar bizi köle ediyorlar.

      Sil
  7. Ahahah aynı Duman.Genelde ben tırnak kesimi,aşı,ense damlası vs vs için veterinere bırakırım.Sonra onlar beni ararlar;maalesef sadece 7 tırnağı kesebildik şeklinde.Evde kesmemiz na mümkün:D
    Bu arada blogda resimleri olan dükkan kedilerim var. Korsan ( tek gözlü,çenesi ameliyatlı araba çarptığı için) ve Topak ( Korsanın abisi,bıçkın ağır abi sokak çocuğu), nerdeyse ikiz gibiler Minnoşla.Beyaz boyaya sokmuşlar patilerini :)

    YanıtlaSil