9 Aralık 2013 Pazartesi

EVE DÖNÜŞ:)

Bir yıl olmuş yazmayalı. facebook çıktı böyle oldu, blogların pabucu dana atıldı sanki.
Oo biz neler yaptık Minnoş'la, Antalya'daydım geçen yaz, işe başladım uzun bir aradan sonra. Tabi  Minnoş da beraber:)
Neyse lafı uzatmayalım, sezon bitince işi gençlere bırakıp Ankara'ya döndük Minnoş'la.
Bir de ne görelim camgüzellerimiz aynen duruyor, alelacele bir yuva yapıp koyduk dışarı. sabah manzara buydu:)

Hoşbulduk, şimdi gezelim bakalım neler olmuş bitmiş...

7 yorum:

  1. hoş geldiniz tekrardan.Antalya'da olduğunuzu bilseydim sizinle bir kahve içme imkanı yaratırdık.kısmet.gitmemeleri camda olmaları ne hoş.biz çok kayıp verdik malesef köpekler saldırdı bir annemizin belini kırdı uyutmak zorunda kaldı veteriner:(( yavrularımzıdan zehirlenenler ,ölenler oldu:( gidenler ,kaybolanlar

    YanıtlaSil
  2. Aklımdaydınız ama 5 yıllık emeklilik döneminden sonra işe başlamak başımı döndürdü. Hiçbirşeye yetişemedim. Kısmetse sezona gene oradayım, bu yaz ,görüşürüz mutlaka. kayıplara çok üzüldüm, ama kurtarabildiklerimizle mutlu oluyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Ohhh! Ellerinize sağlık:)Minik patililer üşümesin.

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiiiiiiin! iiiiizzzz! :)
    Çok sevindim geri dönüşüne :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukk, daha gezemedim bile blogları, hemöen geliyorum ne var ne yok...

      Sil